11 månader och tuggummi?

för det första är det min lediga dag...
Jag kommer hem från frissan och mamman frågar om jag ska vara i huset.
Jag svarar ja, och då bestämmer hon sig för att lägga den lilla och ta den stora med sig ut. Efter 5 min vaknar den lilla och jag får snällt gå och hämta henne.
Jag tar henne med mig in på mitt rum och låter henne leka med lite småsaker på golvet medan jag kollar min mail.
Jag kolla på henne medan hon leker med en av dockorna, kollar tillbaka på datorn, nästa gång jag ser efter...

sitter ungen och tuggar på ett tugummi!!!!!!!!!

Hon har krypti bort till min väska, öppnat den, hittat förpackningen med tuggummi, tagit ut ett, lyckats få av pappret(som är runt varje tuggummi) och börjat bita på den. som tur är har hon inte stoppat in hela men snacka om att man får kolla var femte sekund!!!!

:D hahaha, jaja vi lever ändå!


Besöket hos frisören blev i alla fall mycket lyckat idag!! ;D Ska bli kul att visa familjen på fredag!

Ikväll är det träning och jag har inte varit med på den sen jag senast var frisk, vilket är typ 2 veckor !!
Så jag börjar tvivla på om jag kommer överleva eller inte ;P

Fick för övrigt en förfrågan om en beachvolleyturnering i helgen! typiskt att allt roligt ska hända på en och samma gång! ;P

jaja, ta hand om er och ha en bra dag i alla fall!!! ;)

Kommentarer
Postat av: filippa

Haha det är inte alltid så lätt att ha hand om småbarn saker kan hända fort!

2010-08-16 @ 16:07:41
URL: http://ettubruto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0