9

Regnet öser ner utanför fönstret och själv sitter man framför datan och kämpar med att andas... Näsan är förtfarande tjock som en tant som precis varit på kafferep.. Halsen, ja den värker den också! Huvudet mår bra, fram tills att jag gör en oväntad rörelse för då skiter det sig totalt och allt snurrar...

Men om man bortser från det mår jag finemang! =)

Jag mår kasst när jag är hemma, men nu på min lediga eftermiddag fann jag ändå energi till att åka in till stan.. Aiobhe fyller år nästa onsdag och jag hittade ett armband till henne och så tänkte jag göra ett litet videomontage med de bilder jag har på barnen...

I alla fall slutade det med ett par nya byxor och två toppar/blusar till mig.. Ska se om jag hinner lägga upp bilder på dem i morgon kanske ;)
Köpte också en lite present till Elizabeth (26augusti) och ett vykort plus lite smått och gott att snacksa på i mitt rum ;)

För övrigt är det ju nu bara 9 dagar kvar till man får ärofylltbesök till Luxembourg! Vi går nu alltså ner till ental på nedräkningslistan :D happyface! =)


Kommentarer
Postat av: johanna

Åhh, stumpan! Vad kul att du ska få lite besök! :D hur länge stannar de??



Hur går allt?? Vi får ta en skypesession snart igen inom en snar framtid ;)



pussåkram

2010-08-04 @ 22:39:59
URL: http://yoko.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heeej! :D



Ja, jag döör typ av längtan nu ;P haha Tyvärr stannar dem bara över helgen, men det är ju bättre än inget i alla fall :)



Allt går fiint! Skype snart skulle dock vara toppen! <3

Puss på dig!

2010-08-05 @ 15:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0