det är precis...

.. men jag lever!


Oboy vilken eftermiddag. Mamma 1 och mamma 2 på playdaten gjorde plommonchutney? Vad vi nu ska ha det till ;P
Medan jag lekte med en 5-åring, en 3-åring, en 2-åring och en snart 1-åring.. Ni hör ju själva hur det låter... haha
Men som sagt även om de var hårt jobb så var det ändå en härlig eftermiddag och jag körde dit och hem, vilket innebär att jag tog mig igenom Luxembourgs city under rusningstrafik :D Mycket stolt!

Nu ikväll har jag inte gjort särskilt mycket. Jag tänkte göra klart/börja på filmen som jag tänkte ge mamman i födelsedagspresent i morgon... Jag har ju ett armband till henne också om jag verkligen inte pallar/hinner göra filmen. Funderar på att gå och träna istället :) Pappan sa dessutom att 'hemmagymmet' i källaren antagligen ska vara uppbyggt och klart om 2 dagar :D yeey!

I morgon hhar jag bokat tid hos frisören! Tänkte att det var på tiden att bli brunett nu också.. Tänkte börja lite mesigt dock med mörk bruna slingor :) spännande! Kul att familjen kommer i helgen och får se resultatet också ;)

Nej, nu får jag väl ta tag i allting antar jag ;P

onsdag, tordag, FREDAG!!!! SNART!!! :D

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jaaaaaaaaaaaaa...Nu kommer vi snart. Kram

2010-08-11 @ 11:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0