det stavas t r ö t t

Först jobba 8- 14 ... rast 14- 15... jobba 15-18... Buss från gare till träning 19-21.30.. utgång till 05.00

Skönt med en tidig kväll för en gångs skull ;P hahaha. Verkligen galna utgångar här :)


Hursomhelst är jag liite trött idag... Inget bakis dock eftersom jag tog det lugnt då jag börjat 'uppladdningen' för första turneringen nästa helg. Kände att jag inte ville ha en bra träningsvecka inför första turneringen med laget :)


I morgon är det dock tjejernas födelsedagskalas :) Jag ska jobba hela dagen och som kompensation för det är jag ledig måndag :D yeey!

Och som kompensatione för min lååånga dag i tisdags får jag lördag ledigt så jag kan åka på turneringen! skönt att familjen och jag hittat sådana bra byten den här veckan :D


Har fortfarande massa hemlängtan.. trodde det skulle bli bättre nu snart... Men jag går och ser fram emot den möjliga hemresan nu istället :D

Puss på er! saknar er där hemma! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0