:)

Elizabeth fyller 3 år idag.. GRATTIS :D

I eftermiddag ska vi på playdate i Bettembourg och sedan slutar jag redan sju ikväll.. Snacka om att jag behöver det.. har lite svårt att hålla ögonen öppna om dagarna..

Igår var det träning, blev även då påminnd om en turnering vi tydligen ska spela nästa helg i Tyskland :) Kul!
dock krockar det med aupairfesten som jag sett så myket fram emot .. :/ jaja, sånt är väl livet! :)

Jag ser i alla fall fram emot en härlig helg..
Fredag = Träning och fest hela natten! :) As usual ;P
Lördag = Tivoli?? och sedan middag och bio
Söndag = 3 timmars jobb och sedan tjejernas födelsedagskalas :)

Hoppas alla ni där hemma har det toppen och att ni också får en underbar helg :)

puss!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hälsa till Elisabeth från mig och Ellen! Hoppas det blir en bra dag! Antar att du kör våra födelsedagsrutiner med sång, paket och fika på sängen:)

Går det fortfarande bra på träningen, Hur har det gått med Felicia? Kommer hon eller... Sedan är jag nyfiken på hur det gick med operationen för mamman? Låter ju fantastiskt om du kan komma hem en vecka i oktober. Kram saknar dig gumman!

2010-08-27 @ 08:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0