fortfarande sjuk...

ja, är som sagt fortfarande sjuk... Vet inte riktigt hur jag ska tackla den förbannade förkylningen som tar kolen på mig .. ;P haha

Men idag har vi i alla fall varit i ett köpcentra hela förmiddagen och jag köpte som vanligt någonting (en ny vana jag lagt på mig är att jag inte kan gå in i en affär utan att komma ut med ett nytt inköp)
Tänkte visa lite av det jag fyndat de två senaste dagarna i alla fall ;)



Blus från Promod



Byxor från Promod



Ännu en blus från Promod



Halsband från en affär idag ;P minnet avslöjar inte vilken, haha!



Slutresultat ( i en minispegel) ;P



Scarf från samma ej ihågkomman affär ;)



Mina strumpor inför den nya säsongen med volleyboll som börjar vi börjar träna för nästa freeedag !! ;D yeey!


Okej, det var allt! Om man bortser från lite födelsedagspresenter till lilla familjen här ;) och ett par svarta leggings... Men jag tar mig friheten att anta att alla läsare vet hur ett par svart leggings ser ut ;)

Nej, nu ska jag gå och snyta mig för 88 gången idag!

Take care!

/8dagar/

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du är verkligen i "shoppartagen" Sofia, snyggt det du handlat, vilket var det du köpte när jag var med dig på telefon..? :)

2010-08-05 @ 23:17:09
Postat av: Anonym

-Va fin du är gumman!

-Nej, du är finast

-Gumman du är alltid finast........ (forts i evigheter)

Hahaha! ;)



Men det var i alla fall fina kläder du hade köpt!

Haha Kram! ;)

2010-08-06 @ 12:23:39
Postat av: Anonym

^ av Ellen hah ^

2010-08-06 @ 12:24:24
Postat av: mamma

Hmm kanske att man kan få se något live på dig om ca 1 vecka!!!! Soffis, bara 1 vecka kvar sedan kommer vi. SKa bli så himla kul att träffa dig, goding. Kurera dig nu från din förkylning så att du orkar med 4 nyfikna familjemedlemmar....

2010-08-06 @ 13:14:53
Postat av: Anonym

Vilka snygga kläder!!!! Ser så orginella ut, som man inte kan hitta på HM precis!!!

Kram Linda

2010-08-06 @ 22:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0