god söndag

God söndag kära vänner!

Här i mitt lilla rum i Lux händer det inte mycket idag.. Jag har dock äntligen fått tid till att se 'La vie en Rose'. En multibelönad film om Edith Piaf en av Frankrikes mest kända sångerskor. Stark film, mycket stark film. Den rekommenderas. Dessutom kan det nog varit den mest briljanta kvinnliga skådespelaren jag sett. Hon imponerade verkligen!

Jaja, som sagt så är det inte mycket som händer, men jag ska väl fortsätta att inte göra någonting för det är så galet skönt ;)

5 dagar kvar nu, kan knappt tro att det är sant!

<3

Dessutom uppskattar jag de otroliga människorna jag har runt omkring mig efter en sanningsbaserad film som denna! Jag har verkligen världens bästa familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0