inte på topp

Jag känner mig inte på topp!! snarare tvärtom, det blir värre och värre.

Min förkylning blir värre, prickarna i halsen vitare och vitare, näsan rinner mer och mer och huvudet värker mer och mer....
Kan inte säga annat än att det är liiite jobbigt nu...

Men Aiobhe gav mig en extra haltimme att sova i morgon och på eftermiddagen har jag ju äntligen ledig tid! Vilket kommer väldigt bra i tajmingen.. Minder tajming har dock träningen som jag missar i morgon.. :(

jaja, kan väl leva gott på att familjen kommer nästa vecka!! ;D

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Mormor

Stackars dej. Du måste väl ändå få kurera dej en dag när du är så förkyld. Var försiktig med din hals

Tag Alvedon och vila så snart du kan. Kram Kram

2010-08-04 @ 20:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0