Jag vet inte hur jag ska beskriva helgen som varit...

Men jag kan ju säga att allting har varit absolut helt fantastiskt! Tänk vilka underbara männsikor man har haft turen att få som sin familj! :D

Nu är dock allting som vanligt igen och det lilla landet Luxembourg är tomt på familjemedlemmar... :(

Dock är det träning i morgon igen och jag missade ju måndagsträningen vilket var lite surt... Men fy fan va glädje man får av att slå lite på en boll ;P haha, helt galet egentligen!

Sorry nu för en tråkig uppdatering, någon gång får jag säkert tid till en riktigt uppdatering om helgen. Men inte nu va... ;P haha

Världens största puss och kram till världens bästa familj i Sverige i alla fall! <3

(hoppas ni njöt av att tjuvåka på bussen;) haha)



<3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var hur trevligt som helst! Det var inte sista gången jag kommer och hälsar på.. Fast det beror ju förstås på hur länge du stannar. Jag och mormor var och kollade hotellpriserna nere vid Gare. Då slipper vi tjuvåka hela tiden:-)

Kram

2010-08-18 @ 15:59:43
Postat av: Fitness by Leonora

Intresserad av Fitness, träning och kost? Följ då min blogg :D



http://www.nattstad.se/leonorathorning

2010-08-18 @ 16:14:58
URL: http://nattstad.se/leonorathorning
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min nya sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

2010-08-18 @ 16:26:11
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0