kärlek!

Idag var egentligen första gången jag insåg att jag faktiskt helt missat det svenska kungabröllopet...

I juni när det hela spektaklet tog plats kollade jag på lite bilder på bland annat expressen, sen var jag ju självklart tvungen att lyssna på Daniels varmt omnämnda tal till Victoria. Men det var bara då en snabbis och sedan har jag helt glömt det. Tills idag när jag för första gången hörde låten av Björn Skifts och Agnes Carlsson till det vackra brudparet. Då fick jag helt plötsligt världens behov av att se mer av bröllopet, och som tur är kan ju toutube erbjuda det mesta! Där har jag nu suttit och tittat runt på lite olika fina bilder. Gud så vackert och romantiskt det verkar! Känner mig glad för bådas skull då det verkligen verkar som om de hittat rätt här i livet! :)

Låten tål ju för övrigt att lyssnas på om och om igen!

Ta en sekund nu kära fina människor där hemma! Ta en stund och bara lyssna på låten och strunta i alla andra måsten ni har för dagen, Lyssna och ge alla ni bryr er om en extra tanke! För jag vet i alla fall att jag uppskattar de underbara männsikor jag har runt omkring mig otroligt mycket! Ni betyder mycket! <3

http://www.youtube.com/watch?v=J18pfPmIkqA&feature=related

<3 10dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0