måndag, tisdag, onsdag, torsdag, FREDAG!!!

Gissa vilken vecka vi påbörjat idag?

VECKAN DÅ MIN FAMILJ KOMMER TILL LUX!!!!


Åh vilken härlig känsla att få skriva det ;)
Idag började jag dagen med en promenad på 45 minuter med Camille! mycket härligt väder resulterade i en mycket härlig promenad! Sedan jar jag gjort en insatshär i huset och städat hela vardagsrummet och sorterat alla leksaker.. Puuuh!
Efter det damsög jag även köket och badrummet där nere, så nu har jag i alla fall gjorr en insats för hemmet nu när städerskan är på semester...

I em vet jag inte riktigt vad vi ska göra.. Har inga speciella planer, vi blir nog i huset(trädgården eftersom mamman ska på en gymklass vid sex och jag äter ensam med barnen :) vilket jag gillar!

jaja, det var nog allt för nu :)
Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0