onsdag

Har varit en helt vanlig dag idag... Bara att då börjar man ju fråga sig vad en vanlig dag är...?
Hursomhelst har jag varit i parken med båda tjejerna = Hjärnan på högvarv! ;) haha

Nu i em har jag varit inne och shoppat lite för fredag och nästa veckas fredag :)
Dock kollade jag i alamanackan att vi tydligen ska spela någon turnering nästa helg.. Så jag missar det stora au pair partyt.. :( fysatan!! Hoppas verkligen jag kan gå dit en sväng i alla fall!

Köpte bland annat ankelhöga helsvarta boots! Perfekta för party! :) Dock är klacken lite högre än vad jag är van vid.. Men mina klackar ligger ju så ofantligt långt efter alla andra här i Lux ;) haha

Nu ska jag iväg på träning!! See yaa! ;P


PS. Bjuder på bild från min 'näradödenupplevelse' i helgen... Ser5 dock inte ens hälften så läskig ut från marken som uppifrån ! ärligt! Men i alla fall! ;)



Samt efter 'upplevelsen' ;P haha, Lagom skakad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0