ord??

trött?  - Nej!
Sliten?  -Nej!
Halvdöd?  _Nej!
Heldöd?  -Nej!

Något nytt som det ännu inte finns ord tillräckligt för att beskriva?  - JA!


Låång dag! 07.00 - 20.30 Låt mig då också betona att detta var utan rast!!!! :O

Jaja, jag har vetat att den här dagen skulle komma länge nu och här är den ;P och nu är den till och med över :D


Har varit full rulle om man säger så ;) Eftermiddagen spenderades på en playdate med en av våra 'grannar'.. Väldigt trevlig människa det där... Hade mycket bra samtal om framtid och mer nu när jag helt plötsligt känner mig lite förvirrad angående min framtid här...

Hursomhelst så kändes det mycket bra i alla fall att vara själv med barnen hela dagen! :) Skönt!

I morgon är det vanlig jobbardag och sedan är det äntligen träning igen! :D Lycka!

Puss på er alla där hemma i alla fall! <3



En extra tanke till min arma syster som börjat sitt äventyr på RIG nu!! LYCKA TILL !!! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu är jag sååå nyfiken... Fick mamman reda på något som kan komma att påverka dig och dina spännande beslut? Det är en fantastisk au pair de har. Hoppas de förstår det!

Ellen har blivit nollad och tyckte det var hur kul som helst?? Hon hade sagt igår att hon ville ha mer så hon har nog att göra under resten av nollningen...Hade fått en sms redan inatt av Dardan att han hade lite disk på gång....Kram Mamma

2010-08-25 @ 09:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0