toppen dag

Idag är en mycket bra dag!!!

För första gången den här veckan kunde jag andas normalt när jag vaknade :D yeey!! Kändes som en grym start på dagen bara det! :)
Sedan var det frukost och lite småpyssel här hemma sedan åkte jag och Camille in till Piratparken där det var playdate med alla au pairer i Lux (dock bara tre av oss där idag)
Jättetrevligt i alla fall! ;) Sedan käkade vi lunch i parken och snackade skit innan vi tog bussen hem! :)

Bussresan var för övrigt också himla trevlig ;) hhahaha alltid kul med nya vänner att träna sin knapptexisterande franska med ;P haha

Nu funderar jag på att ta Elizabth och dra iväg till Bettembourg för lite lek i en annan park och träffa Cindy (aupair) där igen kanske ;P

Så skööönt att må bättre igen och att nu livet är heelt bra igen! ;D

Dessutom är det exakt en vecka tills världens bästa familj sätter sina fötter på Luxembourgsk mark :D yeey!



Detta är förresten också en ny topp ;) haha
(och man får se sliten ut när man varit sjuk i nästan en vecka) ;) haha



See you sooooon! <3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Va skönt att höra att din förkylning börjar ge sig Sofia, ha de bra! Kram

2010-08-06 @ 15:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0