tröööött

Följande inlägg instämmer med föregående inlägg på denna blogg!
Men fy satan va trött jag är...

Fråga mig inte varför men idag hade jag bara 45 minuters rast. Mamman tyckte väl att det räknades som min rast om jag träffade någon av MINA vänners barn på en playdate istället för hennes vänners barn.. Men skit samma, jag orkar inte ens bry mig om det för även om jag är trött så har jag haft en riktigt härlig dag!

Förmiddagen tillbringades som sagt inne i piratparken i Lux och sedan hem, hänga lite tvätt, plocka ner och vika den torra tvätten (inkl föräldrarnas underkläder) och sedan ta 45 min innan det var dags för nästa park för dagen..

Jag och Elizabeth tog bilden bort till Bettembourg och träffade Cindy igen och hennes två pojkar, Charmain (aoibhes kompis) och hennes två pojkar och även Barbara (Aoibhes kompis) och även hennes två pojkar...

Det hela resulterade i ännu en härlig eftermiddag. Surt att jag inte kan åka med till nöjesparken med aupairtjejerna i morgon för att jag ska jobba, men det kommer väl fler chanser :)

Kl 19 lämnade mamman skeppet här hemma för att möta upp pappan och gå och se Inception. Jag satt och mata Camille samtidigt som jag försökte inspirera Elizabeth till att äta maten på hennes tallrik. I slutändan fick jag tag påen sked och kunde snabbt sleva in maten jag skulle äta innan det var dags för kvällsbad :) Det var supermysigt tjejerna plaska som vanligt men denna gång var jag välförberedd utan smycken och klocka ;)

Sedan läggdags och båda tjejerna sammarbetade och gjorde det hela till en underbar "cuddle" stund :D

Har sammanfattat haft en underbar dag med båda tjejerna :D

God natt kära vänner! Hoppas ni har det lika bra som jag!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Låter ju bra även om du inte haft rast.

Sov gott. Vi ses på lördag.

Kram Mormor

2010-08-06 @ 21:35:05
Postat av: Anonym

Jag hade varit sååååå lycklig om jag haft en au-pair som du till mina barn!!!

KRAM Linda

2010-08-06 @ 22:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0