Pizza

Idag har jag och Camille varit hemma på förmiddagen... Jag har städat köket, gjort tomatsås, småpysslat lite med familjens ankomst samt gjort ett par telefonsamtal (lyckligtvis på engelska) ;P

Ganska trevlig överraskning att extrasängen på hotellet inte kostar oss en krona ;P
Det andra som är toppen idag är att vi fick Pizza till lunch! självklart hemmagjord med oliver och mozarella på den ena och mozarella och salami på den andra! Lyxigt värre! :)

I eftermiddag ska vi på playdate hos en väninna till mamman. Det ska plockas plommon och göras chutney. Jag blev tilldelad ansvaret att underhålla alla fyra barn. (playdatebarnen är dessutom sjövilda)
Så vi får se hur mycket energi jag har ikväll ;P

idag är det tisdag, sen kommer onsdag, sen kommer torsdag, sen kommer Familjen!!!!!!!!!!!!!!! :D Lycka!!!



Jag vet att det är lite roligare att läsa ett inlägg med en bild istället för att bara läsa massa text.. Jag har inga passande bilder på mig när jag gör tomatsås eller städar köket så det får bli en på min mami och mig som btw är veckans bild ;)

puss!


Kommentarer
Postat av: Mormor

2 så vackra kvinnor.

Undrar vem som ligger till grund för dem ???????????

Kram

2010-08-11 @ 13:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0