vit helg ! =)

Förlåt igen för att jag är världens sämsta på att uppdatera, jag är helt enkelt inte en särskilt bra bloggare... ;P

Helgen har i alla fall varit ganska lugn. Först vita helgen sedan jag kom till Lux ;)

I lördags träffade jag Elena, en spansk au pair här i Lux, det var hennes födelsedag och vi gick runt iLux shoppade lite, tog lite turistkort och gick till Grund och kollade på gamla hus :) trevligt!

I söndags så var det tänkt att jag skulle träffa lite olika au pairer här i Lux på ett typ au pair-möte, dock insåg jag att jag knappt skulle kunna ta mig in eller hem från city pga de kassa busstiderna på söndagar här och Jag har fortfarande inte kurerat mig sedan förkylningen jag drog på mig för ett tag sedan. Tillslut tog jag i alla fall beslutet om att stanna hemma. Jag kröp ner i sängen och där stannade jag resten av dagen. Måste erkänna att det var en av de bästa dagarna här hittills ;)

Idag är det måndag och jag ocj Elizabeth har varit i parken i Bettembourg och lekt och matat ankor! trevligt!
I eftermiddag tror jag ite vi ska göra nåt speciellt men jag känner mig kryare och vi får se om vi kanske åker iväg någonstans! =)

Om inte annat kan jag alltid se fram emot skypedejten som är bokad med världensbästafamilj ikväll :)

Vi är nere på /11dagar/ nu :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0