wallander?

Sofia sitter trött och sappar förbi alla miljoner kanaler vi har här...

Plötsligt känner jag igen någonting, jag stannar till lyssnar.. vänta! va? SVENSKA!!! :D


I morgon är det söndag och jag ska göra absolut ingenting! ;) ska bli asaskönt!
Fergus ska faktiskt springa ett 10 km race i morgonbitti, de fråga om jag vill följa med.. Men nej tack! Gottar mig hellre själv här hemma hela dagen :)

Dagens lyckligaste var i alla fall när systeryster äntligen fick igång webcamen och jag för första gången sedan jag kom hit fick se min älskade mormor och min kära mamma live!
haha, jag kunde inte ens hålla tillbaka tårarna! Undrar hur de thade gått nästa fredag om jag inte sett dem nu en snabbis! Hade väl fått världens bölanfall ;P haha

Lycklig var jag i alla fall!

Sov gott alla fina människor i Sverige! =)

/6 dagar/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0