?

Kan inte alla bara ta och gissa vad som händer i morgon? ;) haha

När ni gissat klart så kan ni ringa mig ;) För när man fyller år och är så himla långt från sin fina familj så svider det lite extra faktiskt....

Men nog om det, hursomhelt så kommer det säkerligen bli toppen i alla fall :D
Jag jobbar på morgonen och sedan ska jag ta mig till affären för att inhandla ingredienser till storbaket som kommer pågå här i morgon! Alla ska bjudas på kaka :D

Och det ska även bakas och fixas inför lördagskvällen :)


Åh nä, det ska bli härligt att fylla år faktiskt! ;) haha Min första födelsedag utomlands, coolt! ;)


Dessutom är det självklart utgång i Clausen som gäller i morgon :D Åh sweet!

Nej nu ska jag säga god natt, eller kanske hej plugg!

Enjoy the egoflow bellow ;)
Because it MY DAY ;) haha








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0