fredag, vendredi, friday, freitag

okej, en vecka utan update och en vecka sedan min födelsedag...
Sorry, men tiden går så fort så, jag hänger inte med (eller jo, det gör jag)! Men livet leker och den ena dagen är bättre än den andra!
Nu ser jag fram emot att åka hem för jul! Jag ser fram emot att träffa alla människor som befinner sig i Sverige. Jag vill äta svensk mat och kramas hela dagen, varje dag. :) I Love my family, miss you!

Ikväll är det match, spännande med tanke på att onsdags träningen fick ställas in pga snö (???)
haha, alla skolor i hela Luembourg stängdes igår pga snö samt att alla bussar ställdes in pga snö. Kul att Luxembourg för första gången (någonsin?) också fick uppleva snö.. :P haha

Idag är jag ledig hela eftermiddagen eftersom jag arbetade lite längre när Magnus hade födelsedagskalas :D Lycka! funderar på att åka in och julshoppa lite till, skitdum av mig egentligen då väskan hem typ redan är full ;S Men det är ju mycket roligare att köpa presenter här ju... :)

Hoppas allt är bra med alla hemma!


Idag bjuder jag på bilder från våra lovely snowmen från igår då jag var ute och lekte med barnen när skolan var stängd :)

Den första bilden är vår höga men spinkiga snowman och den andra är vår höga med feta snowman ;) Båda är betydligt högre än mig :D




Kommentarer
Postat av: Mormor

Kul att se dina barn och det var ju ganska mycket snö även i Lux. Puss

Vi ses snart

2010-12-10 @ 21:24:09
Postat av: Mamma

Hej stumpan! Saknar dig och längtar verkligen tills du kommer hem!

Vilka fina snögubbar ni har byggt:) Jag förstår att både Tallulah coh Magnus är överlyckliga...

Kram Mamma

2010-12-13 @ 08:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0