mittwoch - mercredi - onsdag - wednesday

Hej alla!

Dålig updatering det sista... Men denna gången har jag ju i alla fall en giltlig anledning! ;)
Jag har haft 5 helt underbara dagar tillsammans med mor min!! :D Så mycket bättre än så kan det ju knappast bli!

Igår fyllde Magnus 5 år och det firades med barnkalas och alla killar i hans klass var bjudna hem hit. Till råge på allt så var de tingen skola igår så det var verkligen fullt upp med alla förberedelser och båda barnen hemma... Men hursomhelts blev det väldigt lyckat i slutändan i alla fall :D
Städningen och allt undanplock var klart vid cirka sjutiden och då bestämde sig Ina för att vi skulle fira det hela med en flaska Luxembourgisk champange ;) Ja tack gärna!

Sedan kom hon även och sa att hon insett hur lång dag jag måste haft och hur mycket hon uppskattade allt bakande jag gjort och sa att jag kunde få torsdag eftermiddag ledig eller lördag om jag skulle vilja. Lördag skulle ju verkligen inte sitta helt fel med tanke på att jag kan behöva vila ut efter firandet av min födelsedag på fredagnatten ;) haha
Så tack för det! :)


För övrigt är det inte mycket nytt som händer, bortsett från det faktum att det nu faktiskt är december och inte ens 3 veckor kvar tills jag ska få åka hem :D Happyface på det! :)

nej, nu ska jag gå och plugga !

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0