äntligen!

Jag kan knappt tro det, har nog aldrig vrit så lycklig över att se ett ynka fåtal regndroppar falla ner mot marken förut. Men idag var det som om det regnade guld! Det hela var övre på cirka 2 och en halv minut men där jag satt med hela kroppen i fönsteröppningen och njöt av att kunna andas in frisk luft kändes som mycket längre...

Trodde aldrig att jag skulle värdesätta regn så mycket men när temperaturen nästan aldrig går under 30 grader så är en frisk ris allt man vill ha :)




Dock är värmen tillbaka på 34 grader nu och solen pressar sig fram mellan de moln som försöker rädda oss från den tropiska värmen Luxembourg bjuder på...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är precis likadant här. Igår regnade, åskade och blixtrade det i Falköping. Men inte hjälpte det särskilt länge. Ganska snart var det nästan lika varmt igen... Men det är väl motsatsen mot i vintras antar jag och då är detta bra mycket bättre än snö, snö och åter snö...

2010-07-12 @ 13:49:00
Postat av: Sofia

hahha, det är faktiskt sant! fick man välja mellan snöstorm eller solstorm så tar jag nog solstorm. Barnem blir så klagiga (om man kan säga så) bara.. :P Snart ses vi har börjat nedräkningen ;D

2010-07-12 @ 19:42:48
Postat av: Mormor

Även här kom några stora regndroppar i kväll och temperaturen är nu nere på 27,2 gr.

Vi var på Lotta på Liseberg rept. i em. Gud vad varmt det var.......... Kram

2010-07-12 @ 21:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0