bye bye

Igår var Julias sista kväll i Lux, bra kväll. Dock lite sorligt när vi kom till vårt adjö...

Jag och Julia åkte till Mikael och den fest som en kille som bor i hans hus hade, det var en födelsedagsgrillning och vi träffa massa trevligt folk, bland annat ett par packade danskar på genomresa.. ;P

Dagen idag har mest gått åt till att återsamla krafterna. Faktiskt inget bakis men trött som bara den! Umgicks lite med mina nya vänner i Mikaels hus och precis när de skulle åka och spela beach så var jag tvunge att springa till min sista buss (söndag och allt slutar fungera i Lux), men dem alla lova att jag skulle få vara hedersgäst nästa gång det blev dags att spela :)

Bjuder på några bilder från gårdagen också ;)



Konsten att blanda drinkar på gatan....



Försök 1...



Försök 2...




Försök 3 :D (Lyckat)

Kommer sakna dig massa Julia!!!

/26 dagar/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0