dagens aj!

Okej, träningen igår.. Jag vet bara inte var jag ska börja...
tror jag börjar med ett AJ!
Fy satan i gatan vad ont jag har i precis hela kroppen, jag har ont i muskler jag inte ens visste att jag hade... Träningen började kl sju och tio i sju ungefär kommer Torsten(tränaren) Med världens leende gående mot mig. Jag ler tillbaka och bakom honom har han tre av tjejerna i laget. Alla var jättetrevliga. Dock såg de alla lite sådär lagom nervösa och de alla hade "snällatamighärifrånblicken" inställd. Nu i efterhand förstår jag precis varför...

Efter uppvärmningen började vi med  olika hoppkombinationer och sedan fortsatte det till sprinter och annan löpning sedan varvade vi allt det i två och en halv timme men lite andra bålövningar mm. Med andra ord brännande smärta i benen konstant i två och en halv timme. Otroligt!

Om inte annat kommer man väl få de mest muskulösa benen någonsin om man fortsätter med det här... :D Vilket ju är bra!

Sammanfattad var det trots smärtan en askul träning och det märks att den här torsten vet vad han håller på med.. :)

Efter träningen var det dusch och sedan fick jag skjut av en av tjejerna i laget in till centrum där jag möte Julia och vi vandade vidare mot första baren ;) Måste få poängtera att HELA kvällen spenderades i "high heels" och bussen hem gick inte förrän 06:30!! tror faktiskt inte att jag någonsin utsatt mina ben för sådan här plåga innan. haha.
Kvällen var också toppen! vi fick följe med ett gäng italienare och vandrade från bar till bar och vidare till nattklubb till nattklubb och slutligen fick både jag och Julia nog så då köpte vi varsin baguette sådär vid femtiden och satte oss bums ner på rumpan och käkade till bussen kom. btw, den bussresan var nog också den värsta någonsin, tror jag hann somna 6-7 gånger under min lilla resa och varje gång vakna jag med ett panikryck i tron om att jag missat min hållplats, dock överlevde jag även det! :)

Okej, massa tråkig text, men det var en lååång fredag! Som var toppen! :)

Detta är en position min kropp INTE klarar av att försätta sig i idag ;)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Kanon träna bara vidare.



Går bra att säga men att göra det.... inte jag iallafall. Kram

2010-07-10 @ 21:57:57
Postat av: Ellen

Haha, Sofia, jag diggar din egna påhittade ord starkt! :D

Ellen har 'snällatamigtillLuxembourg' minen nu ;) Haha Kram!

2010-07-12 @ 11:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0