danke!

Logade in på Swedbank idag fär att betala mobilräkningen som kom på posten idag (dagen innan sista betalningsdag, haha). Snacka om att vara ute i sista stund..
I alla fall när jag kommer in och får syn på mitt saldo blir jag lite chockad. Där finns ungefär 1700 kronor för mycket. Samtidigt som jag känner glädjeruset komma blir jag lite skeptisk, innan jag tillslut får se att det står LÖN!!

Just det Sofia, du jobbade ju en vecka i juni innan du åkte hit!!!!!! :D
Jippie! Vilken härlig påminnelse! ;)

Annars händer det inte mycket här, har varit hemma hela förmiddagen med Camille och snart ska det tydligen komma lite gäster hit... :)

Jaja, för övrigt så har jag faktiskt lite hemlängtan idag också... Nu är det dock bara 17 dagar kvar :D



Kram på er alla !

Kommentarer
Postat av: mormor

Härlig överraskning. Jag menar kontot.Ja nu kommer vi snart. men jag kan ju inte tala engelska så du kommer väl till oss i Lux. ? Jag kan inte snacka med dina arbetsgivare. Ha det gott. Kram Mormor

Jag var tvungen att skaffa ny dator den gamla pajade. Nu har jag också en laptop. Har inte vant mej ännu men det blir väl bra. Kram igen

2010-07-27 @ 16:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0