Deaptalk på verandan!

Tack Fergus!

Fergus min "värdpappa" är verkligen bra! Idag var en sån där hemlängtandag, jag satt på mitt rum framför datan och bara sakna alla. Så då bestämde jag mig för att flytta från datan för där kan man inte sitta och deppa och istället tog jag en yougurt och gick ut och satte mig på verandan/stortrappa som leder ner mot uppfarten.

Efter att ha suttit där ett tag kommer Fergus ut och håller mig sällskap och det är verkligen enkelt att prata med honom så tillslut blir vi sittandes där och filosoferar om livet i över en timme! Mycket välbehövligt med tanke på att jag har lite att tänka på just nu med saker hemma och här som händer...

I alla fall så blev det en riktigt bra kväll tillslut! Dock saknar jag fortfarande er där hemma! (25dagar) :)

Men ni kommer ju snart och hälsar på och det är lycka på det! =)

Dock ingen smaklig bild på honom (skulle säkert protestera om han visste att den lades ut, men nu vet han ju inte det så) ;) haha

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi saknar dig också stumpan. Men du finns med oss hela tiden och vi pratar om dig. Jag har beställt lite hudrengöring till dig som jag kommer att skicka ner till dig. Använd detta och tala sedan om vad du tycker:-)

Massa kramar från Mamma

2010-07-20 @ 10:01:36
Postat av: Sofia

ååhh mamma! Som vanligt vet du precis vad jag behöver!!! <3 usch vad jag ska krama på er när ni kommer!! Låt dagarna tills dess gå fort! ;)

2010-07-20 @ 14:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0