Familjen O'Callaghan/O'Shea och jag!

Okej, detta blir sista inlägget för idag, sedan har jag nog fått med det mesta som behövs vetas, för tillfället i alla fall.. :)

Jag bor alltså på en gata som heter Rue de Luxembourg i ett samhälle/en by som heter Pontpierre 12 km utanför centrum. Familjen består av pappa Fergus O'Callaghan, mamma Aiobhe O'Shea (som uttalas Eva men som tydligen är en irländsk stavning), Elizabeth O'Callaghan, tre i augusti och Camille O'Callaghan, ett år i augusti.

Barnen är underbara, båda två. Kunde nog inte hamnat med bättre barn, även om jag inte skulle bli besviken över att slippa alla bajsblöjor. (Hoppas ni inte är äcklemagade då jag berättar att den lilla i snitt bajsar 7-8 gånger per dag) Det finns liksom inget slut... haha.

Min adress är:

Sofia Björndahl
31 Rue de Luxembourg
L-4391 Pontpierre
Luxembourg

Min luxembourgska mobil : +352 621 639 029

Luxembourgska hemnummer: +352 265 732 47

Tror det var allt ;)



Elizabeth i mitt rum med svenska flaggan :)

Alla vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0