jag lever!

Jag lever, trots att jag ännu en gång genomfört det två och en halv timme långa träningspasset i pissande regn och dunder!
Om jag inte sagt det innan så är det verkligen en galen tysk coach jag fått tag på... När regnet började piska ner så var det som om han inte ens märkte det, han höll hårt i sin pärm med det sjukt långa programmet, sin visselpipa och tidtagaruret...

Men nåt som är positivt är i alla fall att jag idag knappt känner något i mina ben, hur otroligt är inte det om man jämför med sist när jag knappt kunde ta mig framåt. Fantastiskt, nu ska jag bara hålla i träningen eftersom jag missar morgondagens träning pga att jag måste sitta barnvakt.. trök.

Nu till dagens tråkiga nyheter...
Min fina vän Julia ska flytta hem till Sverige igen.. :( Riktigt tråkigt och hon åker redan på söndag... Kommer sakna henne här nere, våra galna utekvällar och våra besök inne på parlamentet ;) haha

Jag ska dock träffa en annan svensk i lux ikväll, Mikael, som är praktikant på europaparlamentet.. oj oj.. coolt!


KOMMER SAKNA JULIA!!!








Kommentarer
Postat av: Mormor

Underbart stt du klarade träningen och ovädret.

Tråkigt för dej att Julia åker hem. Kram

2010-07-15 @ 15:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0