Jag mår bra! =)

Okej, har inte skött min uppdatering som jag ska riktigt käner jag... men men bättre sent än aldrig ;)

Igår jobbade jag halvdag och när jag sluta vid ett gav jag mig ut på en löprunda och kände mig allmänt duktig. Efter det åkte vi in till Lux och jag bytte till mig en höger sko, så nu har jag alltså två likadana skor äntligen! :)

Senare på kvällen åkte jag in till Lux och vidare till Mikael och Mark.. Vi åkte till förfest hos en fransman som heter Fabian, och där var vi sedan tills efter ett och hade jättetrevligt! Träffade som vanligt på massa olika nationaliteter och pratade flera olika språk ;) haha.
Vi drog sedan vidare in till VIP room (nattklubb) där vi hade askul fram till halv sex. Det var nog en av de bästa kvällarna ute i Lux hittills ;)

Dock måste jag erkänna att jag inte mår suuuper bra idag, jag mår som jag förtjänar med andra ord. haha.
Som vanligt behövde jag inte spendera särskilt mycket pengar på dricka igår (det skötte Mathiue för hela gänget). När jag kom hem och kollade igenom plånboken såg jag att hela den galet roliga kvällen kostade mig sammanlagt noll kronor!!! ;) haha. Nice!

Idag har jag, Mikael, Fabrice, Fabian, Mark och en kille jag tror heter Jan varit i en Park i Lux och spelat det mesta med boll. Vi spelade lite fotboll och sedan fick jag en basket lektion av Jan och efter det blev äntligen beachvolleyplanen ledig och resten av eftermiddagen spenderades på plan! Sjukt skönt att få spela lite volleyboll igen! :D

En lyckad helg med andra ord! (dock har varenda helg sedan jag kom varit det ;) haha)



/19dagar/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0