man kan andas idag...

Jag ska verkligen inte klaga på värmen, framförallt inte efter den vintern vi hade... Men när jag gick ut idag och tog ett andetag och för första gången på länge fick in "frisk" luft i lungorna var jag riktigt tacksam att termometern idag bara visar 25 grader...

Har inte gjort mycket idag... haft Camille på morgonen, gjort köttfärssås, hämtat Elizabeth, ätit lunch och hunnit med ett tjugotal sidor i min mycket intressanta bok! Det ena problemet är att när den här boken är slut så är min två svenska böcker finito.. :( Dock har jag redan sett ett flertal engelska böcker som jag får lägga vantarna på om jag skulle vilja :)

I morgon blir det en desto mer händelserik dag; Jobba till ett, äta lunch och packa, åka till Julia och slinga hår, tillbaka till Lux, på ny buss direkt till träningen, duscha och ta mig tillbaka till Lux för tredje gången ;) och träffa Mikael för en "afterwork öl" som också är nyanländ svensk här i Lux. Han som faktiskt jobbar här kan väl stolt kalla det "afterwork öl", jag får nog mer kalla det "jobbatfemtimmarpåheladagenmedattlekaiträdgårdenöl" ;D vilket också duger bra! :)

(ordet var till dig Ellen) ;) haha

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej

Om du vill kan jag skicka ner lite nya böcker till dig!

Kram

2010-07-14 @ 08:25:05
Postat av: Anonym

gäääärna!! ;) Bara bra böcker tack! haha ;D

2010-07-14 @ 13:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0