mer volleyboll

Fick ett mail från ordförande i klubben och ett sms från tränaren där de båda bad om ursäkt för missförståndet igår.. (En kommunikationsmiss mellan dem tydligen) och att de gärna ville träffa mig i morgon istället, och den här gången skulle tränaren (Tysken Torsten Schooff) personligen stå och möta mig vid den stora huvudentren... (komplexet är enormt, bara så ni vet, så ni inte tror att det bara var jag som villade runt där).

Så nu känns det lite bättre igen, dock är jag inte lika exalterad längre som jag var innan träningen i onsdags, då det var det enda jag tänkte på under i stort sett hela dagen... men men det blir nog bra i alla fall, och om inte har jag ju fortfarande den där andra klubben som hette något och låg någonstans.. :P (som jag inte lagt på minnet)

Den här klubben heter i alla fall CS GYM volleyball och är Luxembourgs äldsta volleybollklubb, och de vann den hägsta ligan i Luxembourg förra säsongen, det måste ju båda gott ;)

http://www.gym-volley.net/ 

deras hemsida...

I morgon efter träningen är planen att jag ska möta upp Julia och sedan ska vi vidare för en utekväll i Luxembourg och även kanske hem till En tjej som heter Anna som också bor här i Luxembourg... vi får se vad som hinns med efter träningen.. :P Men ut ska vi i alla fall ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0