orkan?

Fick precis ett samtal från Fergus som är på jobbet. Han vet att jag ska åka nu snart och vara borta tills sista bussen går hem ikv, och tydligen hade de pratat om en grad 3 varning på stormen som ska komma ikväll, vilket enligt Aiobhe ungefär betyder orkan. Nu är de bägge jätteoroliga för mig och min kväll. Själv känner jag just nu att jag skulle hoppa av lycka om träningen ikväll blir inställd (uteträning)!! ;) haha. visst är det bra men det är lite mentalt tufft nu innan ;P

Om jag lever ikväll återstår alltså att se, eller om jag kommer hem i alla fall... Jag  ska meddela (eller inte meddela, beroende på resultatet)  hur det gick.

Lite nervös blir man allt när man hört rykten om dessa tropiska stormar de tydligen har här....


Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag vill gärna att du kommer hem ikväll. Skit i träningen om du känner mentalt motstånd. Kram, kram

2010-07-14 @ 21:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0