salsa!

Igår var vi på en salsaklubb inne i Luxembourg! Vi satt och kollade på en kurs som de höll, och jag fick ett starkt sug efter att skriva upp mig på en! Hur kul vore det inte att ta upp dansen igen när man är här ? :)

Idag har jag inte gjort mycket.. En soppa och ett par rödavinbärsmuffins har jag lyckats producera dock! I eftermiddag ska vi på 3 års kalas i Bettembourg, ska ta med träningskläder så jag kan åka direkt till träningen därifrån...

Ikväll har jag inga speciella planer... ska hem efter träningen eftersom jag gick med på att jobba 2,5 timme i morgon trots att det egentligen är min ledig dag, dumma mig, för nu måste jag sitta hemma dagen innan (mammans regler).
Kan väl passa på att lägga mig tidigt och få den sömn jag behöver då kanske, har varit många sena kvällar den här veckan...

Jag har inte så mycket att skriva för tillfället mer än att det nu endast är 21 dagar kvar tills världens bästa familj kommer på besök! :D



Stooooopp, jag har förresten en coolgrej att säga!!!
Jag fick försäsongsplaneringen idag, tydligen ska man åka till LONDON på träningsläger/träningsmatch i september... wiehooo! Kan ju bara be till högre makter att jag faktiskt får åka för min familj nu också!!!
Det var i alla fall ett späckat schema med massa träningar och träningsmatcher! Hoppas hoppas hoppas jag kan vara med på mycket av det!! ;)

Take care!


hoppas/hoppas/hoppas

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fan ska du till England?! När? Jag vill också till England, det är ju inte rättvist att du ska dit, för du har ju redan varit i England. Medans din syster som sitter hemma aldrig har varit där!! :O Fusk!!

Kram!

2010-07-23 @ 21:11:19
Postat av: Pappa

Inte illa att få åka till London om du får för familjen. Synd du inte har mer tid över, salsa är ju bara sååå kul... Kramar!!

2010-07-24 @ 19:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0