shopping...

DAgen har i alla ära tillbringats inne på Lux gator! Aiobhe bad mig ta med mig Camille och åka in och byta lite födelsedagslöäder hon köpt i fel storlek.
Dock passerar man ett x antal reaaffärer på den lilla promenaden från busstoppet till HM... Detta resulterade i en ny topp från Esprit, ett par nya byxor från Promod och två par nya skor från Eram ;) Detta innebär ju tråkigt nog att plånboken inte ser så lyxig ut längre, men vad gör det när jag istället går runt och ser lyxig ut ;) hahahah



Mitt fina sällskap för dagen! Världens glädjemaskin! (förutom när hon har brunblöja som jag kallar det) ;) haha

/24dagar/


Kommentarer
Postat av: Mormor

Åååå...vad det är trevligt att läsa din blogg och få reda på vad du gör och hur du mår. Kram

2010-07-20 @ 18:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0