shopping...

I morse frågade Aiobhe om jag kunde tänka mig åka in till centrum med Camille för att byta lite presentkläder som hon köpt i fel storlek.
Självklart svarade jag! :) Lycklig över att slippa sitta i huset hela förmiddagen... Dock går man förbi en hel del affärer på den lilla sträckan från där bussen stannar upp till HM där kläderna skulle bytas. Detta resulterade i en hel del reaklädinköp ;D me like!

Jag kom inte hem förrän efter tolv och när jag staplar in genom dörren med en antal påsar, handväska, babyväska och en unge på armen är jag 2 par skor rikare (eram), ett par byxor (Promod), en topp (esprit) och lite smått och gott från almer... ;)
Känns himla bra faktiskt, även om saldot inte ser så bra ut i plånboken så ser kläderna på kroppen desto bättre ut ;) haha dessutom är de fortfarande skyldiga mig lite för att jag satt barnvakt i fredags ;)

Så det kommer bli fiint! Har dessutom bestämt träff med en annan au pair här i Lux, fransk tror jag hon är, så det blir nog en kaffe på stan på torsdag. Och antagligen vidare för beachvolley i solnedgången med mikael och gänget på kvällen...

/24dagar/



Mitt sällskap för dagen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0