Svensk fotboll?

Igår var självaste AIK här i Luxembourg, 7 km från min ytterdörr dessutom.. Även om man inte är ett AIK fan så måste jag erkänna att det faktiskt är lagom coolt! Jag åkte dit en sväng bara för att! innan träningen. Så nu kan jag i alla fall säga att jag var däroch kolla när AIK spelade champions league kval... :) haha

Efter det var det alltså vidare till fysträningen i volleybollen som gjordes inför hela Luxembourgs fotbollslag, haha Av någon konstig anledning presterade alla mkt bättre än vanligt... haha
Efter två timmars träning ropade dem ut i högtalarna att anläggninge stänger om 2 min och att det var dags att lämna planen... HELA laget brast ut i glädjerop och applåder till han som skötte anläggningen (detta innebar att vi slapp de sista löpningarna på fyspasset)... Hursomhelst är alla jättesköna i laget! Trots att vi ligger där och pressar i regnet så har vi ändå jättekul!
Igår kom en ny man till träningen, tror han var ass coach eller nåt sånt. Han ville köra lite spänsttester så det var bara att spänna på sig utrustningen och hoppas för allt vad man var värd (notera att testerna utfördes under träningen och hade man otur fick man göra dem precis efter värdens statiska pass) ;)

Det hela sluta i alla fall men att coachen hade en diskussion med mig om jag kunde tänka mig bli spiker eftersom jag hade högst resultat på testet. Jag brast ut i ett asgarv som svar på frågan och jag hoppas/tror han förstod vad jag menade med det...

Sedan åkte jag in till stan och hade som vanligt en timme att vänta på bussen, Mikael kom dock in och möte mig den här gången och vi tog en öl på en svensk pub här i Lux som var knöckad med AIK supportrar ;) haha

Idag på morgonen har jag och Elizabeth varit och simmat och nu ska vi strax iväg till något lekland...

Hoppas allt är bra med alla hemma!

förresten, jag köpte en "motivationtillattfortsättaspringapresent" till mig själv igår, En Mp3 såklart! ;)

/22dagar/



Lilla jag spiker???

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej!! Jag saknar dig! Mycket :)

Men nu är det bara 22 dagar kvar!!! :D

Massa karamar !

Just nu har Ellen en känsla som är 'jagsaknarminsystermycket-menjagkommersnartsehennesådetärokej' ;D



(nu kommenterade jag i alla fall)

Kraam!

2010-07-23 @ 13:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0