update

Gårdagen var som ni kanske förstod lite lång... Elizabeth opererades på morgonen och sedan var det bara saker att göra hela dagen.. Vilket innebar att jag inte kunde sluta förrän mycket sent. Men det gör inte så mycket då jag istället fick sluta tre timmar tidigt idag ;) Plus att förmiddagen spenderades inne i Luxembourg city med Camille :)







Igår åkte jag in till stan och lilla chocken jag fick när jag såg att hela centrum var avspärrat.. Jag fattade ingenting innan Andy Schleck svischade förbi (2a i tour de france) Något cykelrace runt alla våra fina gator.. Jaja tänkte jag bästa man är turist och ta lite kort.. men det var ärligt talat stört omöjligt man har ju typ 2,3 sekunder på sig innan dem är förbi igen.. Men jag ska visa bilderna för er i alla fall!

Idag är det träning igen och sedan är det helg igen. I morgon ska jag träffa en ny tjej här, Elana, hon fyller dessutom år i morgon så jag borde kanske se till att köpa något.. :P

Idag är det också exakt 2 VECKOR TILLS MIN FAMILJ KOMMER!!!!
Lycka!! <3



Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad op. Elisabeth för ?

Är hon sjuk ?

Kram Mormor

2010-07-30 @ 19:51:37
Postat av: Anonym

Hej!

Nej, tror det var halsmandlarna eller nåt sånt hon sov dåligt och snarkade mycket högt! Stackarna har varit helt dåsig hela dan...

Nu är det bara 2 veckor tills ni kommer hit!!! Jag längtar!! :)

2010-07-30 @ 23:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0