fredag, vendredi, friday, freitag

Fredag! :D
Då var den dagen alla längtar efter hela veckan äntligen hät. Inte för att det spelar mig någon större roll, då alla min dagar för tillfället känns som fredagar ;)

Ikväll är det i alla fall träning och sedan en sväng till Clausen med trevliga människor.
Imorgon ska jag och Mathilde julpyssla med våra barn. Vi vet att det är tidigt, men Mathilde åker hem i början av december så om vi inte jag vill ha alla hennes 5 barn plus min två och göra julklappar till deras föräldrar själv, så får det bli redan nu! :)
Har varit och köpt lite pysselgrejs i en grymtstor pysselaffär som vi hitta i Lux (tack vare Annemarie)

Jag ska försöka få med mig kameran lite oftare också så ni kan få se hur det ser ut här nu förtiden :)
Den ska packas med ikväll i alla fall! :)


OCH!!
MINA DAMER OCH HERRAR!
sOFIA HAR NOG ÄNTLIGEN FÅTT TUMMEN UR OCH BOKAT FLYGBILJETTER HEM TILL JUL!
Men fy fasen va dyra dem var. Det sved så det hette duga. Jag trodde ryanairs basicservice skulle innebära billiga biljetter min icke sa nicke. Jaja det var bara att bita i det sura äpplet och ännu en gång föra över pengar från sparkontot där summan bara blir mindre och mindre. Får hitta nåt sätt att fylla på lite igen där tror jag.. :P


Ha en bra dag och härlig helg alla ni hemma i Sverige! (och johanna i holland givetvis ;) haha)

Puss!

Kommentarer
Postat av: johanna

haha tackar!! du med!! ;)

2010-11-21 @ 11:49:47
URL: http://yoko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0