mittwoch - mercredi - onsdag - wednesday

Idag är man helt ledig! ;D Det är inte direkt något man tackar nej till.. :P haha

Jag firar dagen med en lååång sovmorgon, frukost med nybakadfralla (vilket jag i ochförsig får varje morgon) och kaffe, en trip in till centrum och sedan träning. Helt okej dag om man säger så, ska nog hinna med lite läsning också... Nu har jag ju helt plötsligt 10 olika böcker att välja på. Dock är två av dem obligatoriska då de är kurslitteratur, men men det får gå!

Igår var också en toppen dag. Jag jobbade morgon och sedan var jag ledig fram tills att jag skulle hämta Tallulah på Brownies. Magnus var hos en kompis hela eftermiddagen så jag och Tallulah kom hem, gjorde lite mat och tände ljus och hade det riktigt mysigt. I och med julkänslan som kom när vi tände ljus satt vi sedan och youtubade olika julklipp och hade det allmänt trevligt och lärde känna varandra lite bättre! :)

De här barnen är verkligen fina barn även om dem har energi som inte är av denna värld så är dem ändå väldigt behagliga att ha och göra med!


Igår på dagen var jag och Mathilde inne och testa ett gym/badhus som ligger precis innan hamilius på vår bussväg. Så himla praktiskt. Dessutom är det sååååå bra! :D


Okej, det var allt för mig ;P haha
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad kul att du har tid att uppdatera din bloggså vi här hemma får ta del av vad du gör. PUSS

2010-11-17 @ 18:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0