montag - lundi - monday - måndag

Hej igen,

Nu vart det måndag igen och helgensom gått har (i kronologisk ordning ;) haha) innehållt:
  • festande,
  • jobbande,
  • ikeabesök,
  • matchspelande/vinst,
  • barnvakt,
  • lång sovmorgon,
  • mys med grannen
  • Snickrande av ikeamöbler med världens bästa lagkapten Annemarie
  • Keelen spelande med 8 luxembourgare

Kan ju säga att jag haft en rätt bra helg i alla fall! :)

Idag har jag jobbat förmiddag och snart ska barnen hämtas från skolan. Jag har även hunnit med massa fixande i mitt rum och det börjar verkligen kännas hemtrevligt nu! :) Gillar det verkligen!

En vecka och 2 dagar kvar tills mamma kommer också! LYCKA!! :)

Hursomhelst Puss och kram på er!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Kul att du meddelar oss hur du har det.

Har ringt dej ett par ggr men har inte lyckats komma fram. Kram

2010-11-15 @ 22:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0