new

Nytt liv, ny familj, ny gata, nytt nummer, nytt allt!
Här kommer en update:

Sofia Björndahl
c/0 Willoghby Messer
14 Rue Jean Pierre Biermann
1268 Luxembourg


+352 661 879 577



Idag ska jag och Matildhe iväg och testa ett gym/badhus inte så långt från oss. Tydligen ska det vara billigt och man kan köpa ett inträde bara för en gång vilket är perfekt nu i alla fall innan jul! :)

Sedan är Tallulah på Brownies eftermiddag så jag hämtar bara Magnus på skolan och är med honom i eftermiddag (om vi inte får till en playdate)

Sedan är det ledig kväll ikväll! Har ingen aning om vad jag ska sysselsätta mig med, kanske njuta av en kopp varmchoklad och min nya bok (tomorrow någonting, hittade den i trappan) och sedan ge mig själv en tidig kväll i sängen! :)

En vecka och en dag tills mamma kommer nu! :D Wiehoo! Dessutom har sförhållande statusen på facebook ändrats ;) Grattis till mamma, men det måste ju ändå innebära mest grattis till Fredrik ;) haha

Hursomhelst! Ha en bra dag alla!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har man inte facebook så känner man sig utanför. :P

2010-11-17 @ 14:03:15
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0