torsdag, jeudi, donnerstag, thursday

Idag har jag jobbat förmiddag och hunnit rensa barnens rum, samt storstäda mitt eget :D Härligkänsla!

Sedan kom Mathilde över och vi åkte in till badanstalt och sola och bada i 1,5 timme. Hur coolt är det inte att kunna skriva på sin blogg att man sola och bada mitt i november ;) haha Men men skönt som sjutton är det i alla fall!

Sedan hem igen och hämta Tallulah och Magnus från skolan, sedan hade vi läxtid här hemma heeeela eftermiddagen. Undra om jag hade så mycket läxor i den ålderna eller om det hela har att göra med att det är en privatskola....

Sedan blev det i alla fall köttbullar från IKEA och spaghetti och så hade vi en mysig middagsstund :)

Måste bara tacka Baraskolan för de "konfliklösningmetoder" jag lärde mig där. Så himla skönt att kunna ta till något man känner sig säker på och vet att det funkar och sedan se det funka även här :D Känns himla bra!


Ikväll sitter jag barnvakt och Mathilde kommer över så ska vi ha chokladafton och bara chilla :P


God natt Sverige! Take care!
Puss

Kommentarer
Postat av: Mormor

Underbart Soffis.

Ha en underbar kväll själv.

Mathilde är väl en kompis ?

Spelar hon i laget kanske ?

Puss och Kram

2010-11-18 @ 21:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0