torsdag, jeudi, donnerstag, thursday

okej, det får bli en snabb update om vad som hänt, för från och med nu ser vi bara framåt!

lördagen 30 oktober = flytt från pontpierre in till cents i luxembourg

måndagen 1 november - onsdagen 10 november = ett hus inne i Luxembourg helt själv. städade och sorterade båda barnens rum, and thats it! Pretty sweet!

torsdagen 11 november = första arbetsdagen i den nya familjen och än så länge är det riktigt sweeeeeet! :D

Allting här nu känns väldigt rätt! Jag jobbar i snitt hälften så mycket och när jag väl jobbar så gör jag typ hälften så mycket då också, ni kan ju förstå att det känns bra ;)


I morgon blir det till att lämna barnen i skolan och sedan ska jag nog se om jag kan leta upp min bok som skulle kommit till den här adressen men ännu inte dykt upp.. :S

Sedan jobb igen vid 3.30pm och då ska Tallullah på tennis och Magnus stannar väl hemma och leker med nån kompis... Med andra ord sitter jag mest vid sidan om :P haha

På lördag ska jag jobba förmiddag och sedan blir det svennedag på IKEA med Annemarie och Paolo (som det ser ut nu) och sedan blir det till att tagga match :)

Söndag är än så länge öppen, men eftersom jag såg att vi fått vår första uppgift från universitet idag så blir det väl till att skriva på den på söndag.  :)

dessutom är det idag endast 13 dagar tills mamma kommer till Luxembourg och jag längtar sååå! Dem skulle tillochmed be städerskan komma och sitta barnvakt på lördag kväll för att jag skulle få den ihop med mamma :D Happyface!


Så, det var nog allt jag hade att säga ;)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Pappa

kul att du skriver igen, alltid lika kul att läsa vad du gör! Kram pappa

2010-11-11 @ 22:09:31
Postat av: Pappa

kul att du skriver igen, alltid lika kul att läsa vad du gör! Kram pappa

2010-11-11 @ 22:11:20
Postat av: Mormor

Kul att höra att det känns så bra i den nya familjen.

Och att mamma snart kommer. Underbart.

Kram Kram

2010-11-12 @ 10:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0