tuesday, mardi, dienstag, tisdag

Tisdag!

Vi vet ju alla vid det här laget att det innebär att IMORGON KOMMER MIN KÄRA MOR TILL LUXEMBOURG! :D
happyface på det!

Idag är pappan i London och kommer vara där fram till torsdag så jag följde barnen till skolan idag, skönt med en promenad. Sedan hem och ta hand om städuppgifterna.
Sedan ut med Otto på långpromenad i skogen här i närheten.
Klockan tolv är jag bjuden på varmchoklad hos Mathilde :)
Sedan är jag ledig till kvart i tre då vi tillsammans går till skolan för att hämta upp hennes barn samt min lilla Magnus och hans lekkamrat som ska vara här i eftermiddag (vilket igen innebär att jag inte direkt gör mycket :P (förutom städningen efteråt dock :P )


Sen är det ju också viktigt match ikväll! :) Tydligen är detta laget med dem stenhårda hoppservarna :P haha håll tummarna gott folk! :)

C'est tout! Das war alles! Thats all people!
Take care!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till på matchen i kväll! Hoppservar vad är det för en proffsig libero. Äg bara och gå in och ta för dig:)

Vi ses imorgon kl 13 på Gare! Förmodligen åker jag och Fredrik (som ska på kurs i Stenungsund) ner och sover hos mormor och morfar i natt. För vem vill missa planet imorgon... Inte jag i alla fall;))Det är ett jkla oväder med snö och blåst här. Ska bli skönt med barmark och sol i Lux...

Kram Mamma

2010-11-23 @ 12:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0