BRA

Den här helgen är Bra! Bra! Bra!!

Trodde jag den skulle vara alldeles super då jag hade förhoppningar på att få flytta, men icke då!
Men det gör inget för dem här helgen ska/är/kommer ändå bli riktigt bra!

Igår efter träningen blev det en spontan utgång. AnnMari, jag och Naki slog till med en kväll I Clausen (vilket för övrigt ligger på gångavstånd från mitt nya hem) Som alltid bjuder på toppen kvällar!! :)

Hem kom jag också då jag fick skjutas av en av tjejerna i laget :) klampade in vid fyra tiden så det var ju en lite mer 'normal' hemkomtstid igår :) haha

Kvällen var i alla fall riktigt, riktigt kul! :) Träffade också gammalt folk som jag inte sett på veckor! :) Kul det med! ;) haha

Som ni kanske förstår var allt bra bra bra och kul kul kul! ;)

Idag är det dock match och sedan ska vi till en vinfestival i Pearl med hela laget och där ska vi även sova ikväll!

Ska försöka uppdatera lite oftare igen nu! Hittar massa ny energi i allat roligt som händer nu samt alla underbara människor man faktiskt har runt sig (eller som man har långt bort med ändå kan prata med) ;) <3


PUSS på er alla fina människor i denna fina värld! JAG MÅR BRA! :D


Kommentarer
Postat av: johanna

SKÖÖÖÖÖNT att höra tycker jag!! Och jag är överlycklig över att du börjat blogga igen! :D

2010-10-23 @ 14:56:10
URL: http://yoko.blogg.se/
Postat av: mamma

Sååå kul att se dig i bloggform igen. Underbart och nu flyter allt på igen ska du se.

Vin felstival... hmm det är något för mamma det:) Hoppas ni hade det trevlig. Matchens lirare!!!!, stumpan. Det sitter en stolt och mallig mamma här hemma i Sverige.

Nu ska jag till Freja och kolla på din syster som jag verkligen hoppas får speltid idag. De möter Falköping.. Det ska bli spännande!!!



Kraaaam Mamma

2010-10-24 @ 09:49:37
Postat av: lovisa

godmorgon! :D är allt bra?

2010-10-24 @ 10:03:33
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0