montag - lundi - monday - måndag

Så... Jag har väl egentligen inget kul/viktigt att säga.

Mitt största problem för kvällen är att jag ingen tandkräm har... Verkligen tråkigt måste jag säga.... För den är verkligen katapulltslut... Men jag fick tipset av min (nuvarande) värdfamilj att jag kan klippa upp tuben och skrapa ut tandkräm.. :P haha. Får väl prova det ikväll då :D

Var för övrigt och köpte en ny handväska idag.. (skräll) haha... Men jag kan alltid skylla på att jag nu har ännu en väska att packa i inför flytten på lördag :D (eller ännu en grej att packa) Men det beror ju på om man vill se det positivt eller inte ;P)

Sååå, det var allt jag hade att säga... ;)

Take Care alla fina människor!
Njut av era liv!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Snålt av dem att inte bjuda dig på lite tandkräm.

Mitt råd flytta så snart du bara kan.

Ja jag vet att du skall.

Puss och Kram

2010-10-26 @ 16:04:33
Postat av: Anonym

2010-10-26 @ 16:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0