det kanske är liiite...



.. dåligt av mig att inte a gjort en inlägg på hela veckan. Men det har helt enkelt inte passat in i schemat :P

Idag är det hursomhelt SERIEPREMIÄR :D :D :D
Hur kul är liksom inte det? :) Galet kul! Vi fick våra nya matchshorts redan igår och idag får vi våra nyyya fina matchtröjor. Allt är i klarblått, vilket jag älskar. Dock outsider som man alltid är får jag som vanligt vit tröja :) men det kommer bli snyggt till mina blå shorts :D

Ikväll åker dessutom hela laget till Tyskland för en helkväll i Trier. Vi ska fira Anne som fyllde år i måndags med en brakarfest :D Givetvis ska vi även testa det beryktade nattlivet i Trier! Jag har en känsla av att det är kommer bli en braaaa helg :D


Vecka som gått har för i det stora spenderats med jobb och träning (som vanligt). Var inne i stan en sväng i torsdags också. Jag och Heidi var på Jahbars kareokekväll... Dock utan några frivilliga sångare ;) hahha

Hoppas allt är bra hemma också! Jag saknar min fina familj massor! <3 Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Kul iallafall att höra av dej Soffis.

Idag har vi varit på kalas hos Sandra som fyller år på måndag.

Vi kollade på bilder från hennes dop då du sjöng solo. Minns du ?

Din mamma köpte en skitsnygg jacka.

Puss och Kram

2010-09-25 @ 22:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0