=)

Okej, jag vet att uppdateringen är kass för tillfället...

Tyvärr är jag ingen bloggare för jag pallar helt enkelt inte uppdatera :P haha sorry! :) Men jag ska försöka att ge er en del uppdateringar i alla fall! :) Om inte annat för mormors skull! <3

Helgen som gått har ägnats åt jobb lördag förmiddag och sedan till mitt fina lag och volleyboll resten aav eftermiddagen. Efter en mycket lyckad turnering där vi slutade på den ärofyllda förstaplatsen blev det en liten känsloladdad prisutdelning, då jag fick reda på att turneringen hölls till minne av en spelare i klubben som för ett par år sedan gick bort i cancer.... Sorgligt men mycket fint! Hennes föräldrar var där och delade ut priserna och allt var mycket fint!
Priset var en stor pokal samt en stooor champangeflaska som självklart korkades upp direkt och sedan fylldes pokalen med det och den skickades runt i laget... Jag fick även lära mig segerlåten "Ich bin die Hannes" och den underhållande dansen till! :) som dansas och sjungs i omklädningsrummet efter vunnen match :D Sjukt roligt!

Tillägas kan väl även att den champange som var över skickades sedan runt bland alla tjejer i duschen efteråt... Vilken syn, glad av vinst, på party humör med en flaska champange i handen! Älskar mitt lag! :)

Efter detta gick vi ut och käka några av oss i laget (och även coach) sedan var det Clausen och drinkar som gällde med Jackie och Annemarie och Mikael plus några andra som joina :) Mycket trevligt!



Söndagen var som vanligt en lugn dag! Lunch på stan och sedan slappis resten av eftermiddagen!! Lika skönt som vanligt!


Men i morgon händer det något förresten! :) Sofia ska skriva franskaprov för att se om hon har tillräckliga kunskaper (eller brist på kunskaper.. :P) för att få börja en franska kurs här i fina Lux!
Var nu snälla och håll tummarna för mig i morgon kl 3 är ni snälla :)


Okej, det var en låååång uppdatering! Men så går det när man lever världens bästa liv ;) haha

PUSS!!!



Helt orelevant bild, men det är ju alltid kul att veta att det vandrar krokodiler på gatorna i Lux...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack. Det var en bra uppdatering.

Fick veta att du trivs och har kul.

Så skall det vara då man snart är 20.

Puss och Kram/Mormor

2010-09-14 @ 22:12:27
Postat av: Mamma

Hej stumpan. Jag blir så glad när jag ser din blogg och att du mår bra!! Låter helt underbart med den sammanhållningen och stämmningen ni har i laget. Själv satt jag hela kvällen igår på styrelse möte och lyssnade på en hel del gnäll och gnissel...så kan man också tillbringa en kväll:( Då röstar jag för dig i fina LUX:))

2010-09-15 @ 07:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0