Förlåt mormor! :)

Usch nu är det så där dålig uppdatering igen.. Som jag i och för sig trodde det skulle bli efter ett tag också.. Men jag borde kunna göra lite mer än så här :)

Dock känns det som jag varit galet upptagen hela den här veckan...

Måndag: jobb 9 timmar + träning
Tisdag: jobb 9 timmar + barnvakt på kvällen till seeeent
Onsdag: Jobb 5 timmar + tvätta + stryka + träning
Torsdag: Jobb 9 timmar + in till tivolit och ha det allmänt trevligt
Fredag: Jobb 9 timmar + träning
Lördag: TURNERING I TYSKLAND + Lagfest
Söndag: TURNERING I TYSKLAND + Barnvakt ännu en gång

Så, vad sägs om den uppdateringen? ;) haha. Jag har ju inte brist på saker att göra här nere i alla fall ;) haha

Hoppas allt är bra hemma i Sverige med alla fina människor! =)

Puss!



Bjuder på en bild på mig och svenskan Heidi inne på en av alla de nattklubbar vi besökte den kvällen ;)

Kommentarer
Postat av: Puss på dej själv.

2010-09-03 @ 21:09:58
Postat av: Mormor

Puss på dej själv.

Bra uppdatering men mycket för dej att göra.

Mormor

2010-09-03 @ 21:11:36
Postat av: johanna

Sofia! Hur är livet? Jobbar du ihjäl dej?? ;)

Tycker för övrigt att vi får göra slag i saken och träffas snart!!!! I miss you!

Puss

2010-09-05 @ 15:57:16
URL: http://yoko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0